מחפשים חברת בדק בית מומלצת נעים מאוד!

חברת בדק בית ישראל

מהנדסים מומחים.

חברת בדק בית מומלצת

תודה רבה לכל הלקוחות אשר הפכו אותנו  לחברת בדק בית מומלצת

אנו שמים דגש חשוב מאוד על מקצועיות ובעזרת שירות לקוחות מעולה של צוות המומחים

שלנו ושנים של ניסיון בענף הבניה, 

התוצאות לא מאחרות להגיע והפירגון

מרקיע שחקים.

 

לפניכם מספר דוגמאות מחוות דעת
והמלצות
של חלק מלקוחותינו.

תודה לכולם

בדק בית ישראל ברחבי הרשת

שי דורני, מהנדס בניין בהכשרתו והבעלים של חברת בדק בית ישראל, יש קוד אתי ברור מאוד בהתנהלות מול לקוחותיו. בראש ובראשונה חשוב לו לתת ללקוח תמונה מלאה, ברורה ואמינה באמצעות דוח הליקויים שהוא מגיש בתום הבדיקה, ובד בבד להעניק להם כלים לתקשורת חיובית מול הקבלן המבצע בעת הגשת הדוח.

"בדק בית זה בעצם תמונת עדות לרגע הכניסה לבית, וזה חשוב. כמו שקונים רכב ומשקיעים בבדיקה כדי לדעת מה מצבו, אותו דבר צריך לעשות בבית שאליו מתכוונים לעבור, ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בבית או במבנה ציבור", מסביר דורני, שמעניק שירותי בדק בית ללקוחות בכל הארץ, מאילת ועד נהריה, ממזרח ועד מערב, כולל בשומרון.

לדבריו, "המטרה החשובה ביותר מבחינתי היא ראשית לתת תמונה מקצועית ללקוח בלי פשרה – מה היקף הליקויים, קטנים כגדולים, כאלה שמובילים לכשל וכאלה שלא, ושנית שהלקוח ירגיש ביטחון שכל מה שמופיע בדוח הוא אמין ונבדק על פי התקן".

"הם יודעים שאני שם בשבילם"

עולם בדק הבית, שצובר תאוצה בשנים האחרונות מתוך ההבנה שהבדיקה לאחר הבנייה או השיפוץ הכרחיים, מורכב מתקנים ברורים שמורים כיצד לבצע כל בדיקה ובאיזה ציוד להשתמש. דורני, שלאחר לימודי ההנדסה שימש מהנדס ביצוע בחברה קבלנית גדולה ובהמשך עשה הסבה לתחום הפיקוח וניהול פרויקטים, מתייחס לתקנים הללו בחרדת קודש, כולל קורס מקצועי מטעם איגוד המהנדסים כדי להיות בקיא בכל פרט ופרט בתחום.

"ניהלתי כמה פרויקטים גדולים עם יזמים גדולים עד שנת 2015 ולאחר מכן עברתי לעולם בדק הבית", מספר דורני, "לקחתי את הנושא בשתי ידיים והפכתי לסופר מקצועי כדי לתת מענה לאנשים במלוא מובן המילה – מה זה בדק בית, מה הם צריכים לקבל בשירות הזה וכמה התמונה צריכה להיות מפורטת ומקצועית, ולא סתם לבוא בפלטפורמה של מהנדס שסומכים עליו ובעצם הצד השני אינו יודע מעבר לצמד המילים 'בדק בית' איך בודקים ומהו הציוד הנדרש".

הקורס שמסיים דורני בימים אלה מתמקד בכתיבת חוות דעת משפטיות וביקורת מבנים בחסות איגוד המהנדסים לבנייה ותשתיות ובהובלתו של המהנדס רפי גיל, "האורים והתומים בהנדסה" לדבריו של דורני שמספר כי "הם לקחו את הנושא הזה בשתי ידיים וריכזו את הנושא לכדי קורס מקצועי, שמי שיוצא ממנו יודע איך לכתוב חוות דעת ואיך לבצע בדק בית. צריך לדעת איך לכתוב חוות דעת משפטית, יש סדר מסוים, צריך להראות את הציוד, תמונות, מלל מפורט. לתת תמונה שקיפה ללקוח".

עם לקוחותיו של דורני נמנים אנשים פרטיים וכן קבלנים אשר פונים אליו נקודתית מטעם חברות כלכליות או ממבני מסחר. דורני מלווה אותם במסירות בסמוך לסיום השיפוץ או הבנייה, וממליץ להם בחום לעשות את בדק הבית כמה שיותר סמוך לקבלת מפתח, או לפני או ממש אחרי. הסיבה היא חוק המכר שלפיו יש פרק זמן סביר שבו ניתן להביא לקבלן המבצע רשימת אי התאמות, כשלים או ליקויים, שמוערך בכשבוע עד שבוע וחצי ממועד מסירת המפתח. לדבריו של דורני טמונים יתרונות רבים בביצוע בדק הבית בטווח הזמן הזה, בעיקר על מנת לקבל תמונה מלאה ולהעבירה לקבלן לשם תיקון הליקויים במידה שנמצאו.

"האג'נדה שלי זה לבוא ולהיות הכי שקוף ואמין מול הלקוח, ועם הרבה סבלנות", מספר דורני, "בסוף הבדק אני נותן להם סקירה לגבי ליקויים, מקדיש זמן לשיחה על הדברים העיקריים והמשמעותיים; מה הייתי שם לנגד עיני ועל מה הייתי מוותר מול הקבלן כדי בסופו של דבר לנהל שיח חיובי בין הדייר לקבלן. זה משהו מאוד חשוב כדי שלא תהיה עוינות ביניהם".

דורני מקפיד להיות זמין ללקוחותיו, שחשים בנוח לבקש בעצתו גם זמן רב לאחר ביצוע בדק הבית. "הקו שלי פתוח ואנשים יכולים להתייעץ איתי, אני זמין בכל רגע נתון", הוא מספר, "יש לקוחות של חודשים אחורה שממשיכים לשאול אותי שאלות ולהתייעץ. מעבר לשירות שהוא מקצועי ושקוף, גם שירות הלקוחות חשוב לי מאוד להיות שם בשביל הלקוחות. זה נושא שחדש להם והם לא מכירים, והם יודעים שאני שם בשבילם".

למקור – בדק בית במרכז 

 

גל, בן 45 מלוד, רכש במיטב כספו דירת שישה חדרים חדשה מקבלן. הוא היה בטוח שהעובדה שרכש דירה חדשה מבטיחה לו שיקבל מוצר תקין, ללא פגמים וליקויים, אך למרות זאת, החליט לבצע בדק בית באמצעות איש מקצוע.

גל גילה בעקבות הבדיקה, כי בדירה ליקויים ששווי התיקון שלהם הוא 60 אלף שקל, והאיתור, שנעשה למזלו עוד לפני קבלת המפתח, איפשר לו לקבל את כל התיקונים ישירות מהקבלן ללא כל תשלום נוסף. לולא היה גל מתעקש על הבדיקה, הוא היה מקבל דירה פגומה והיה ככל הנראה נאלץ "לרדוף" אחר מי שידאג לתיקונה.

הקבלנים חוסכים בכוח אדם מקצועי

"מדי שנה, עשרות אלפי ישראלים שנכנסים לדירה חדשה שרכשו, או לאחר שביצעו שיפוץ יקר, מגלים ליקויים שונים בדירה – החל בנזילות בצנרת ועד סדקים בקירות, שיכולים להעיד על תשתיות פגומות בדירה", אומר שי דוראני, בעל חברת בדק ישראל. "הליקויים הללו נובעים ברוב המקרים מכך שהקבלנים מנסים לחסוך בכוח אדם מקצועי. התוצאה – דירות שסובלות מרטיבות, פגמים אסתטיים ואפילו מפגעים בלתי בטיחותיים. לא פעם הקבלן שכבר מסר את הדירה מתנער מאחריות – והקונים צריכים לשלם מכיסם על התיקון".

"כדי להימנע ממצבים לא נעימים שכאלה בהשקעה כספית קטנה יחסית, אפשר להיעזר בשירותים של בדק בית – ביקורת איכות של מבנים ואיתור ליקויי בנייה, כולל סיכום ממצאי הבדיקה בדו"ח משפטי", אומר דורני. "הבדיקה מומלצת לרוכשי דירות חדשות מקבלן שעומדים לקבל מפתח; לרוכשי דירות יד שנייה, שעומדים לסגור עסקה; לוועדי דיירים בבניינים חדשים שאמורים לפקח על השטחים המשותפים והציבוריים בבניין; ולמי שמסיים עבודת שיפוץ יקרה בנכס, בין אם חדש או יד שנייה".

גם לפני רכישת דירה מיד שנייה

"כך, מי שקנה דירה חדשה יכול לקבל מצב מדויק של הנכס, רגע לפני הכניסה – כדי להיות בטוח שהוא מקבל את כל מה שהובטח לו, ללא ליקויים משמעותיים שיכולים להיות סמויים מהעין אבל להתפתח לנזק משמעותי בעתיד, מה שיגרור הוצאה כספית גבוהה ועוגמת נפש.

"גם למי שרוכש דירה מיד שנייה מומלץ מאוד לבדוק את הנכס היטב לפני חתימת החוזה, כדי לאתר נזקים משמעותיים שלא נראים לעין, ויכולים להשפיע משמעותית על המחיר".

תמונה מייצגת של הליקויים ועלות התיקון

לדברי דוראני, בדק בית כולל שני שלבים. "קודם כל, מבצעים סקירה פיזית של הנכס, מדידות ואיתור הליקויים הנראים לעין, כולל עבודות הגמר השונות. הבדיקה מתבצעת באמצעות ציוד תקני המקובל בשימוש בתחום הבדק. בנוסף, נבדקת ההתאמה של הבנייה בשטח לתוכניות ולמפרט הבנייה שנמסרו ללקוח במעמד החוזה. בסיום אנו מוציאים דו"ח משפטי, ובו תמונות מייצגות של הליקויים וכן עלות התיקון. זהו מסמך מטעם מומחה שניתן להציג בבית המשפט, כשברוב המוחלט של המקרים, הסדר הטיפול שעליו יחליט השופט יתבסס על הדו"ח.

דוראני מדגיש כי גם לאחר שיפוץ חשוב לבדוק כי הוא עומד בתקנות התכנון והבנייה ובתקנים השונים. לדבריו, "כבר נתקלנו בשיפוצים של חברות לא מקצועיות, שגרמו נזק שעלות התיקון שלו היתה גבוהה יותר ממחיר השיפוץ – גם אם לעין הלא מקצועית, הכל נראה תקין".

בדיקה אחת יכולה לחסוך עשרות אלפי שקלים

דורני, בעל תואר בהנדסה אזרחית, הוא זה שמבצע את הבדיקה בפועל במרבית המקרים. "בחלק מהחברות האחרות בתחום, את הבדיקה מבצעים אנשים לא מיומנים או מקצועיים וללא ציוד מתאים. זה עלול לפגוע בתקפות של הדו"ח בבית המשפט", הוא אומר.

לדורני שי ניסיון של 12 שנה בניהול ופיקוח פרויקטים מול קבלנים וחברות יזמיות, מהגדולים בתחום. "הניסיון הזה מאפשר לי להבין היטב את הצד השני של המתרס – כלומר, הקבלנים וחברות השיפוצים. כך אני יכול למצוא ביתר קלות את הליקויים ולהבין את התמונה הן בכובע של הרוכש, והן בכובע של הקבלן. זהו יתרון מהותי שמאפשר לי במקרים רבים לסייע לשני הצדדים להגיע להבנה בצורה מהירה ונינוחה", הוא מסביר.

השירות ניתן בכל רחבי הארץ, הדו"ח ניתן ללקוח בתוך שני ימי עסקים לכל המאוחר. "אני מאמין שכל רוכש נכס, חדש ויד שנייה, חייב לבדוק את היקף הליקויים הקיימים בו כדי להיערך בצורה נכונה מול המוכר או הקבלן, ורצוי רגע לפני המסירה או קבלת המפתחבמקרים מסוימים, עיכוב בבדיקה עלול לגרום להסרת אחריות של הקבלן במידה שיימצא נזק", הוא מסכם.

יש לכם שאלות

כתבו לנו מבטיחים התייחסות אישית