בדיקת דירה לפני קניה

בחרתם את בית החלומות שלכם?!

ביצוע בדק בית יבטיח את השקט שלכם לפניי הרכישה.

בדיקת דירה לפני קנייה

בדיקת דירה לפני קניה

בדק בית לדירה יד שניה הוא הכרחי.

 

שלא כמו ברכישת דירה מקבלן, אליו אפשר לבוא בדרישה לתיקון ליקויי בנייה, רוכשי דירה מיד שנייה יישארו לבד עם כל ליקוי בניה שיימצא בעתיד, אין להם למי לבוא בטענות ואף אחד לא יישא באחריות לתיקון (למעט מקרים מיוחדים בהם ניתן להוכיח כי מידע חשוב לגבי מצב הדירה הוסתר בזדון ע”י המוכר אך קשה להוכיח ואתם לא רוצים להיות בסיטואציה הזאת).

מלבד ליקויים קריטיים הנמצאים בתהליך של בדק בית לדירה יד שנייה ומשפיעים על תהליך לקיחת ההחלטות, ישנם ליקויים רבים שלא יפסלו את קניית הדירה אך חשוב ביותר כי הקונים יהיו מודעים להם.

 כך, ניתן לתקן ליקויים שונים עוד לפני הכניסה לדירה ובכך להקל באופן משמעותי על איכות החיים.

אספקט נוסף ולא פחות חשוב נוגע לערכה הכספי של הדירה.

 ליקויי בנייה המתגלים כאשר מבוצע בדק בית לדירה יד שניה חייבים להילקח בחשבון ועלות התיקונים צריכה לרדת מהמחיר עליו מסכמים עם המוכר.

מבין מאות המרכיבים שמפקח מתבונן בהם, חלק מהנושאים יהיו גדולים ואחרים יהיו מינוריים יותר. למשל, נושאים קוסמטיים כמו אריח סדוק או כפתור דלת שבור עשויים להיות מעצבנים, אך הם בדרך כלל לא פולשניים למדי, לעומת זאת, בעיות במערכת הצנרת או החשמל שלך עלולות לסכן את בטיחותך ולעלות משמעותית יותר כסף לתיקון.

זכרו כי הבודקים שלנו נמצאים שם כדי להגביל את הסיכון שלכם ברכישת בית, תפקידו של הבודק הוא להתבונן ולהעריך את המערכות העיקריות של הבית ולדווח על התנאים הקיימים ביום הבדיקה, יחד עם זאת, אנו יודעים שאתם זקוקים ליותר מסתם בדק בית, אתם זקוקים לאנשי מקצוע שאתם יכולים לסמוך עליהם גם לאחר סיום העבודה.

פעמים רבות, דיירים ‘ניצלים’ מקניית דירה שעלולה הייתה להסב להם עוגמת נפש רבה, כמו גם הוצאות כספיות לא מבוטלות לתיקונים. מתגלות בעיות רטיבות שקשה לראותן בעין אך מכשירי המדידה עולים על עקבותיהן והמהנדסים מזהים את שורש הבעיה, מאובחנים סדקים המעידים על בעיות בשלד המבנה: מוגדרים כשלים תכנוניים המעיבים על איכות החיים ועוד.

עבורכם הקונים, בדק בית הוא ההגנה הטובה ביותר.

קניית בית הזקוק לתיקון שאולי לא תוכלו להרשות לעצמכם או כזה אשר יגרום להפסדים כספיים רבים.

עבורכם המוכרים אשר מוכרים דירה יד שנייה ללא אחריות קבלן, בדיקה יכולה לסייע בזיהוי ליקויים שיש לגלות לקונים פוטנציאליים  ותיקונים שעשויים לשפר את סחירות הנכס שלכם.

 ולסיום הקפידו לשאול את הבודק המוסמך של בדק בית ישראל  על דברים שנראים לכם מטרידים בנכס, כדי לקבל את נקודת המבט המקצועית והלא משוחדת שלהם בכל נושא או דאגה פוטנציאליים.

בדיקת בית לפני קניה:

תהליך ההחלטה 

חוות דעת מקצועית תפריד בין ליקויי בנייה מהותיים לליקויים טפלים ותגלה ליקויים הסמויים מעין המתבונן. 

כך למשל, מהנדס מומחה מסוגל לחשוף בעיית רטיבות שהוסתרה ע”י המוכר באמצעות טיוח וצביעת הקיר.

בדק בית לדירה יד שנייה:

תהליך משא ומתן – עתה, כשבידכם דו”ח הנדסי המפרט את הליקויים הקיימים בדירה ואת עלויות התיקונים, יש בידי רוכש הדירה כלי מיקוח משמעותי במהלך המשא ומתן מול המוכר.

בדיקת דירה יד שנייה

בדיקת דירה יד 2-בדק בית ישראל

בדק בית לדירה יד 2 האם צריך?

בדיקת דירה חדשה מקבלן

בדיקת דירה חדשה מקבלן-בדק בית ישראל

בדק בית לדירה חדשה מקבלן

מתי מומלץ לעשות בדק בית לדירה חדשה מקבלן?

צרו קשר

שאלו אותנו על בדיקת הנכס