בדק בית לדירה יד 2

בדק בית דירה יד שניה

האם כדאי לבצע בדק בית לדירה יד שניה?– כאשר אנו ניצבים בפני רכישת דירה יד שנייה ישנם שיקולים רבים המעורבים בהחלטה, ובהחלט לפעמים אנו עלולים לשכוח מהעיקר – באיזה אופן עתידה הדירה לשרת אותנו בהמשך?

מחפשים סביבת מגורים מסוימת ולפעמים רחוב מסוים באופן ספציפי, מספר חדרים ותכנון פנימי שיתאים לצרכינו, קומה כזאת או אחרת, שכנים מתאימים, נוף ועוד משתנים שונים בין אדם כזה לאחר.

כך, נוצר לעתים מצב בו שלל השיקולים לא מקדישים די מאמץ לנושא בדק בית יד שניה ולבחינת מצבה הפנימי של הדירה.

כמובן שלא כל ליקויי בניה נראה לעין ולכן עין לא מקצועית וללא עזרת מכשור מתאים, תתקשה לאתר בעיות וליקויי בנייה שקיימים כיום ובוודאי שלא תעמוד על ההבחנה בליקויי בנייה שעתידים להתפתח בהמשך בעקבות נתונים שנמדדים בשעת הבדיקה ולכן יש משמעות כבירה לביצוע בדיקה של מהנדס מומחה.

פעמים רבות, דיירים ‘ניצלים’ מקניית דירה שעלולה הייתה להסב להם עוגמת נפש רבה כמו גם הוצאות כספיות לא מבוטלות לתיקונים. מתגלות בעיות רטיבות שקשה לראותן בעין אך מכשירי המדידה עולים על עקבותיהן והמהנדסים מזהים את שורש הבעיה, מאובחנים סדקים המעידים על בעיות בשלד המבנה: מוגדרים כשלים תכנוניים המעיבים על איכות החיים ועוד.

בדק בית לדירה יד שניה היא הכרחית. שלא כמו ברכישת דירה מקבלן, אליו אפשר לבוא בדרישה לתיקון ליקויי בנייה, רוכש דירה מיד שנייה יישאר לבדו עם כל ליקוי בניה שיימצא בעתיד, אין לו למי לבוא בטענות ואף אחד לא יישא באחריות לתיקון (למעט מקרים מיוחדים בהם ניתן להוכיח כי מידע חשוב לגבי מצב הדירה הוסתר בזדון ע”י המוכר אך קשה להוכיח ואתם לא רוצים להיות בסיטואציה הזאת).

מלבד ליקויים קריטיים הנמצאים בתהליך של בדק בית לדירה יד שנייה ומשפיעים על תהליך לקיחת ההחלטות, ישנם ליקויים רבים שלא יפסלו את קניית הדירה אך חשוב ביותר כי הקונים יהיו מודעים להם.

 כך, ניתן לתקן ליקויים שונים עוד לפני הכניסה לדירה ובכך להקל באופן משמעותי על איכות החיים.

אספקט נוסף ולא פחות חשוב נוגע לערכה הכספי של הדירה.

 ליקויי בנייה המתגלים כאשר מבוצע בדק בית לדירה יד שניה חייבים להילקח בחשבון ועלות התיקונים צריכה לרדת מהמחיר עליו מסכמים עם המוכר.

לפעמים, בשל דו”ח הנדסי מפורט וכולל שהקונה מציג למוכר, הוא מוריד את המחיר ההתחלתי בצורה משמעותית.

לסיכום בדק בית לדירה יד שנייה – הזמנת מהנדס מומחה  לבדיקת  הדירה

 תורמת לרוכש בשני תהליכים חשובים:

1.בדק בית לדירה יד 2 תהליך ההחלטה –

חוות דעת מקצועית תפריד בין ליקויי בנייה מהותיים לליקויים טפלים ותגלה ליקויים הסמויים מעין המתבונן. כך למשל, מהנדס מומחה מסוגל לחשוף בעיית רטיבות שהוסתרה ע”י המוכר באמצעות טיוח וצביעת הקיר.

2 . בדק בית לדירה יד שנייה: תהליך משא ומתן – עתה, כשבידיו דו”ח הנדסי המפרט את הליקויים הקיימים בדירה ואת עלויות התיקונים, יש בידי רוכש הדירה כלי מיקוח משמעותי במהלך המשא ומתן מול המוכר.

בדיקת דירה יד 2-בדק בית ישראל

אולי תאהבו גם:

home check israel

בדק בית לדירה כדאי לדעת!

שנת 2021 תירשם כעוד שנה שבה מחירי הנדל"ן בישראל עלו בצורה מרשימה, כאשר במהלך השנה היו חודשים בהם נרשמו שיאים של כל הזמנים במספר הרכישות של דירות חדשות.

שי דורני בדק בית ישראל

בדק בית לראש שקט

חברת "בדק בית ישראל" תאתר עבורכם ליקויי בנייה ותמליץ על התיקונים הנדרשים בכל נכס

לפני רכישה או השכרה.

בדיקת דירה יד 2-בדק בית ישראל

רכישת דירה או בית פרטי

בדק בית לשקט נפשי   חברת "בדק בית ישראל" בבעלותו של שי דורני תאתר עבורכם ליקויי בנייה ותמליץ על התיקונים הנדרשים בכל נכס לפני רכישה

שתפו את התוכן:

כתבו לנו